Zeliş'e Kazayla Aşık Oluyor - Arka Sokaklar 530. Bölüm

Paylaşın
Daxil et
  • Tarixində dərc edildi 9 Noy 2019
  • Jennifer'dan Vegan Akşam Yemeği
    Arka Sokaklar'ın 530. Bölüm
    Ekip, teşkilattan gizli kurdukları oluşum ile yaptıkları operasyonlardan meyvelerini toplamaya başladı!
    Rıza Baba ve Engin Müdürün oluşturduğu gizli ekip Nadir'i yakalamak için avukatı Serpil ve Vladimir'in peşine düşüyor. Önce, Kolsuz Namık'tan aldıkları bilgilerle Nadir'in karakutusu sayılacak Serpil'i gözaltına almak için evine giden ekip tatsız bir olayla karşı karşıya kalıyor. Çünkü Nadir, ekipten önce davranarak Serpil'in işini bitirmiştir. Tek umutları Vladimir kalır.
    Bu sırada Selin ve Bahar, ekipteki arkadaşlarının sürekli olarak gizli işler peşinde olduğunu anlarlar. Arkadaşlarından bunun hesabını sorunca da Rıza Baba mecburen durumu anlatır. Selin ve Bahar da gizli ekibin bir parçası olur..
    Ekibimiz Vladimir'i yakalayıp gizli sorgu mekanına getirirler. Vladimir, Nadir'i artık sorun etmemeleri gerektiğini söyler. Onlara, Nadir'i öldürmesi için kiralık katil olan Kurye'yi kiraladığını anlatır. Kurye, kimsenin ulaşamadığı birisidir. Nadir, Kurye'nin ilk saldırısını manevi yeğeni Ezgi ile atlatmayı başarır. İkinci saldırıda ise, Kurye'nin karşısına dikilerek Vladimir'in verdiğinin üç katını önerir. Ekip, Nadir'in hala sağ olmasından dolayı Vladimir'in planının işe yaramadığını anlar. İş başa düşer. Ekip, saklandığı villaya giderek Nadir'in karşısına dikilir...

    GENEL HİKAYE
    Yüzyıllara meydan okuyan, büyülü, kocaman bir şehir ; İstanbul. Ve bu şehrin her sokağını, herkes için daha güzel, daha ‘yaşanır’ bir yer yapmak uğruna her türlü kötülüğe ve sıkıntıya meydan okuyan yürekli polislerimiz…
    İstanbul Polis Teşkilatı Asayiş Şube’de görev yapan ‘sivil’ bir ekip, minibüsleriyle bu metropolün sokaklarını arşınlamakta ve karşılarına çıkan her türlü kanunsuzlukla savaşmaktadırlar. Polislerimiz, görevleri sırasında, değişik ve çeşitli insan hikayeleriyle sürekli karşılaşmaktadır. Zaman zaman gülümseten, zaman zaman da iç burkan bu hikayelere; meslek yıllarının tecrübesi ve ‘babalığıyla’ yaklaşan, ekibin diğer genç üyelerine de yol gösteren Rıza Baba olur. Rıza Baba; ekibe, hem mesleğe hem de hayata dair pek çok şeyi öğretecek, unutulanları hatırlatacaktır.
    Kısacası, polislerimizin ve ailelerinin hayatları ile İstanbul sokaklarının serüveni iç içe geçecek, kahramanlarımız; sevinçte, kederde, aşkta ve yalnızlıkta her zaman birbirlerinin yanında olacaklar. İçlerinden biri tökezlediğinde hep birlikte ona destek olup ayağa kaldıracaklar.
    Yapımcı : Erler Film / Türker İnanoğlu
    Yönetmen: Orhan Oğuz
    Genel Koordinatör: Yılmaz Ekmekçi
    Senaryo Danışmanı: Ahmet Yurdakul
    Senaryo: Ozan Yurdakul, Sinan Yurdakul
    Oyuncular:
    Zafer Ergin (Rıza Baba),
    Şevket Çoruh (Mesut),
    Özgür Ozan (Hüsnü),
    İlker İnanoğlu (Engin),
    Oya Okar (Selin),
    Alp Korkmaz (Ali),
    Ozan Çobanoğlu (Hakan),
    Merve Oflaz (Bahar),
    Nazlı Tosunoğlu (Nazike),
    Yiğitcan Ergin (Cemal),
    Ela Yörüklü (Ezgi),
    Hülya Kalebayır Çelik (Ayla),
    Tunç Oğuz (Arda),
    Yüsra Geyik (Zeliha),
    Onur Bay (Tekin),
    Kerimhan Duman (Tunç),
    Ecem öz (Şule),
    Elvan Dişli (Pınar),
    Efe Günay (Haydarberk),
    Ada Baykan (Zeyno Bebek),
    Garip Kont
    #ArkaSokaklar #KanalD
  • Film & Animasiya

Şərh • 370

  • Serhat San
    Serhat San 3 gün əvvəl

    Ulan hüsnü zelişi okutcağına merter köprü altında pazarlasaydı şimdiye gecekondudan rezidansa falan taşınmışlardı

  • lamiyə seferova
    lamiyə seferova 7 gün əvvəl

    O değilde neden Zeliş önde oturuyor🙄 takildiğim şeye bakin😁

  • Lord Woldemort
    Lord Woldemort 7 gün əvvəl

    Bu yerden bitme Zeliha da felek çemberini ben yarattım havalarında ufacık boyu var türlü türlü huyu var

  • LOST 25
    LOST 25 7 gün əvvəl

    Zeliş biraz kilo alsa götü başı güzelleşir

  • Emine Atasever
    Emine Atasever 9 gün əvvəl

    Bu zelisin kaç sevgili si oldu

  • ressam han
    ressam han 9 gün əvvəl

    Zeliş hanımın direk ön koltuğa atlaması en baştan ofsayt.. ama şaşırmadım :p

  • Sadie Pax
    Sadie Pax 9 gün əvvəl

    Artık kazanin haberini yaparsınız

  • Esra h
    Esra h 9 gün əvvəl

    Bu zeliş zayıfladıkça çirkinleşiyor

  • kuki mi
    kuki mi 9 gün əvvəl

    Ilk defa clickbate olmayan bir başlık 🤣

  • Esra C
    Esra C 10 gün əvvəl +4

    Zelis cok zayif ya kup kuru, cok itici duruyo..

  • Ayşegül Baş
    Ayşegül Baş 11 gün əvvəl

    Salak zelis herseye inaniyor

  • Ece Yılmaz
    Ece Yılmaz 11 gün əvvəl

    polis geçiyor kaza olmuş bir şey yapmıyor🤨

  • Rufet Abdullayeva
    Rufet Abdullayeva 12 gün əvvəl

    Aferin lan cek cezasi sana aslinda daha kotu ceza vermek lazim

  • Gece Ağrısı
    Gece Ağrısı 12 gün əvvəl

    Adamın adı ne

  • mobil kanalTR
    mobil kanalTR 13 gün əvvəl +1

    GTA sanki aq, arabayi.yolun ortasinda birakip gitti zelisle ortagi

  • Abdulla Mehdiyev
    Abdulla Mehdiyev 14 gün əvvəl

    Arkadan polis arabasi qecdi amma kazaya bakmadi😝

  • Emre İnan
    Emre İnan 14 gün əvvəl

    Amk kaza oluyo arkadan trafik polisi geçiyo

  • metin murat sağlık
    metin murat sağlık 15 gün əvvəl

    Bu zeliş tam bir kemik torbası

  • fərqli pespektivlər
    fərqli pespektivlər 15 gün əvvəl

    Bu zelisinde ufff yapmakdan baska isi yok yani..

  • K&A Mammadovs
    K&A Mammadovs 15 gün əvvəl +1

    ay arabayı niye yolun ortasında bıraktınız😂

  • Sinan De
    Sinan De 16 gün əvvəl

    Peki polisin ordan geçip olaya müdahale etmemesi

  • Felsefik
    Felsefik 16 gün əvvəl +62

    Lan mecazen zannettirip aslında gerçeği söyleyen tek ülkeyiz valla kazayla aşık oldu diyince kazara, istemeden,farketmeden falan oldu sandım cidden kaza olmuş lan hajfjajfsjdjsjf işte aradığım gerçekçilik😂

  • Felsefik
    Felsefik 16 gün əvvəl +6

    La zeliş evlenmemiş miydi ben arada fragmanlardan takip ediyordum baya geri kalmışım galiba 😂😂

    • Fatime İsgenderova
      Fatime İsgenderova 14 gün əvvəl

      Ohooo sen baya geride kalmışsın birader

    • Felsefik
      Felsefik 16 gün əvvəl

      @Li Sa teşekkürler aydınlandım valla 😂😂

    • Li Sa
      Li Sa 16 gün əvvəl +1

      Felsefik evlendi boşandı sonra aşık oldu 😂

  • Alya multimsi
    Alya multimsi 17 gün əvvəl +12

    Zelis 'in kalbinin nüfusu İstanbul' un nüfusundan fazla aksoakxidixidk

  • Ayşe nur
    Ayşe nur 17 gün əvvəl

    Ölmedi mi bu ya

  • Tuba Ünsal
    Tuba Ünsal 17 gün əvvəl

    Fark kettinizmi kaza annında polis arabası gelliyo arkadan

  • Hep MaSum
    Hep MaSum 17 gün əvvəl +2

    yanı şimdi arabası carptı ,telefonları karıştı sonra buluştular aşık mı oluyor şimdi bu aşk mı şimdi geri zekalilar

  • neva atac
    neva atac 17 gün əvvəl +1

    Dizi çekimi oluyor gerçek hayatla bu kadar bagdastirmayin her birseyde polise laf soylemenizde saçmalık

  • Can Nikılsın➊
    Can Nikılsın➊ 17 gün əvvəl +1

    Zelişi kovun artık diziden mk

  • Yusuf Özdemir
    Yusuf Özdemir 17 gün əvvəl

    Arkadan geçen trafik polisinin durmaması

  • Omer Mamedov
    Omer Mamedov 17 gün əvvəl

    Zelis deyince kepce aklima geliyor

  • RAMAZAN ŞERVAN YILDIZ
    RAMAZAN ŞERVAN YILDIZ 18 gün əvvəl

    Adam hep belalı

  • Fatma Nur r
    Fatma Nur r 18 gün əvvəl +1

    Zeliha ismi de güzelmiş bu nee djzjd sjjsjsjskg

  • Tuğçe Irmak
    Tuğçe Irmak 18 gün əvvəl

    Ah selami sende yaşlandın

  • Cansu
    Cansu 18 gün əvvəl

    Kazayla aşık olmak mı 😂

  • MrWick
    MrWick 18 gün əvvəl +1

    Su nazike de kendini birsey zannediyor

  • Zaman Geçiren Videolar
    Zaman Geçiren Videolar 18 gün əvvəl

    Underrated adam

  • Hshs Hshs
    Hshs Hshs 18 gün əvvəl

    Seri katil de dalgınlıkmı olurmuş lan

  • Umutcancileek
    Umutcancileek 18 gün əvvəl

    arkadan polis geçiyor bide sksksk

  • Şaban Özcan
    Şaban Özcan 18 gün əvvəl +1

    Bu nasıl saçmalık 1.17 de arkadan polis arabası geçiyor kazaya hiç bir şey demiyor

  • Aysenur Celebi
    Aysenur Celebi 18 gün əvvəl

    Kız gereksiz atar yapar ve adam aşık olur 😂😂

  • Perisan Abasova
    Perisan Abasova 18 gün əvvəl +1

    Oğlum adamı hem Thor'a hemde Aquaman'a benzetiyolar😂😂

  • Tugce Purçaycı
    Tugce Purçaycı 18 gün əvvəl

    530 uncu bölüm ne ya

  • Yesim Kucuktemur
    Yesim Kucuktemur 18 gün əvvəl +3

    Yalnız telefonu zeliş alıyo adamın telefonunu vermiyo

  • Ayça Yalçın
    Ayça Yalçın 19 gün əvvəl +2

    Adamın oyunculuğumu kötüü dublajdaki sesmi yakışmamış bilemedim. Bi olmamışlık var ama çözemedim.

  • Janya Şahin
    Janya Şahin 19 gün əvvəl

    Ask yeniden ertana adik olunmaz kxjsjckd

  • aycicegi ayçiçeği
    aycicegi ayçiçeği 19 gün əvvəl +3

    Bende adam tuzağına düşürecek sandim ask deyince inanmak istemiyor insan🤷‍♀️🤷‍♀️

  • Sevinc Soltanzade
    Sevinc Soltanzade 19 gün əvvəl +1

    Zelise bu adam fazla

  • Sebaydin osman
    Sebaydin osman 19 gün əvvəl

    Kaza oluyor polis geçiyor sanki bişey olmamışh gibi bişey yapmiyorlar 😂

  • Tubayşe Karaoglu
    Tubayşe Karaoglu 19 gün əvvəl +1

    Onun dediği hıyar salatalık

  • smoke enenra
    smoke enenra 19 gün əvvəl +1

    Ya bu zelisinde her sezon bir sevgilisi oluyor. Ooff💘💘✋✋👎👎👎👎👎👎👎

  • Melek Sir
    Melek Sir 19 gün əvvəl

    Y r they so calm especially the owner of the car be like....

    • Melek Sir
      Melek Sir 13 gün əvvəl

      Mete Oğuz 😂😂none take to heart

    • Mete Oğuz
      Mete Oğuz 14 gün əvvəl

      @Melek Sir pardon bacim

    • Melek Sir
      Melek Sir 14 gün əvvəl

      Google translate yardimiyla turkceyi karistirmiyorum

    • Melek Sir
      Melek Sir 14 gün əvvəl

      Mete Oğuz I realised just sayin tho

    • Melek Sir
      Melek Sir 14 gün əvvəl

      Mete Oğuz Ben turkce biliyorum azcik annem yari Turk 😬

  • naci cakmakoglu
    naci cakmakoglu 19 gün əvvəl +1

    zelihada ona aşık oluyor

  • naci cakmakoglu
    naci cakmakoglu 19 gün əvvəl +1

    zelihanın belalı aşkı

  • Yiğit Yağız Bulut
    Yiğit Yağız Bulut 19 gün əvvəl +1

    1:24 arkada polis geciyo polis de mi gormuyo kazayi

  • Mustafa Çakan
    Mustafa Çakan 19 gün əvvəl +3

    Aşk yeniden'deki oyunculugunu beğenirdim ama çok şey unutmuş..

  • Kevser Yılmaz
    Kevser Yılmaz 19 gün əvvəl

    Ah ve Zeliha bu kere de düzgün birini sev be

  • Tulay Y
    Tulay Y 19 gün əvvəl +2

    He oldu istabulda kaza olucak 2dakikada cozulcek.o araba orda mi kalcak.he tamm

  • ꧁BTS꧂ ꧁ARMY꧂
    ꧁BTS꧂ ꧁ARMY꧂ 19 gün əvvəl

    Ses kalitesi niye boyle

  • Muhammed Yurt
    Muhammed Yurt 19 gün əvvəl +1

    Ulan o adam kurye zelişin babası ekip bunun peşinde bu sevgili yapmış ulan zeliş