Sistem Film
Sistem Film
  • 885 Videolar
  • 389 466 381 Baxış

Video

Meteler - Türk Filmi (2019)
Baxış 1,1M10 gün əvvəl
Meteler - Türk Filmi (Fragman)
Baxış 81K11 gün əvvəl
Meteler - Türk Filmi (Teaser)
Baxış 3K11 gün əvvəl
Emret Komutanım - Vedat Top Oldu!
Baxış 10K22 gün əvvəl

Şərh

  • Aslan bey
    Aslan bey 8 saat əvvəl

    stv kapanınca sizmi devraldınız böyle sacma sapan film işlerini,,, öyle yapmacık ki gözlerim set ekibininde kadraja girip çıkmasını bekledi...

  • Üstad Kafir Mısıroğlu

    Fedöcü tahir

  • ahmet doğan
    ahmet doğan 8 saat əvvəl

    Bir teselli ver Yarattığın mecnuna... Ne parça ama... Arabesk gibi ama değil, türk sanat müziği gibi ama o da değil...

  • efelol12
    efelol12 8 saat əvvəl

    Ya çok iyi filimdi

  • FEARLESS TV
    FEARLESS TV 8 saat əvvəl

    Bu filimden önce dağ II ve Börü izledim o ikisinden sonra bunu izleyince bi değişik geldi filim sanki mahallede silahcılık oynuyorlar

  • İSMAİL Karakurt
    İSMAİL Karakurt 8 saat əvvəl

    baştan sona saçmalıkla dolu sahneler mevcut adeta öldürmek için değil de ölmek için hareket eden bir tim

  • GM ElminsteR
    GM ElminsteR 9 saat əvvəl

    Bu ne sacma Flim mk Böyle ya

  • İSMAİL ÇALIŞKAN
    İSMAİL ÇALIŞKAN 9 saat əvvəl

    Acemice çekilmiş bir film beğenmedim 5 dakikada bir reklam da cabası

  • 13 Аймак Шымкент Балыкшылар Клубы

    Казакстан Барма жазыламыз🇰🇿🇰🇿

  • BAHADIR POLAT
    BAHADIR POLAT 10 saat əvvəl

    sıktı artık ya. tutmayacak kardeşim TUTMAYACAK.

  • yunus doğan
    yunus doğan 10 saat əvvəl

    Boş beleş bir filma benziyor

  • Sahınoglu Adem
    Sahınoglu Adem 10 saat əvvəl

    Harcadığınız paralara yazık

  • Ben ne izledim abi
    Ben ne izledim abi 11 saat əvvəl

    Sene 2020

  • Yunus Sayni
    Yunus Sayni 11 saat əvvəl

    Çocukken izlerdim çok güzel zamanlardı şimdi askerde izliyorum zaman ne çabuk geçmiş

  • bekircan hibe
    bekircan hibe 11 saat əvvəl

    2020 selamlar

  • alshruog
    alshruog 11 saat əvvəl

    نرجو ترجمته للغه العربيه حتي يتسني لنا فهمه

  • İsmail Şıhpızınlı
    İsmail Şıhpızınlı 11 saat əvvəl

    Yorumlar 78

  • Tural Alizade
    Tural Alizade 11 saat əvvəl

    Son bölümlerde suzide yok

  • İsmail Şıhpızınlı
    İsmail Şıhpızınlı 12 saat əvvəl

    Yorumlar 110

  • Erkan Agca
    Erkan Agca 12 saat əvvəl

    Bu kadri sivilde kuaförlük yapıyormuş daha ne iş telaşına düşüyorsa

  • Utku Günhan
    Utku Günhan 12 saat əvvəl

    5 dakikadan fazla izleyebilen var mı? Böyle rezil film olabilir mi? Nasıl bir acemiliktir bu? Sokaktan rastgele birini çevirseniz daha iyi senarist olurdu. Yakışmamış...

  • Emrah Gümüş
    Emrah Gümüş 12 saat əvvəl

    Gören diyecek askerlerin hepsi türk . Hicmi zaza yok kürt yok arap yok ney lan bu türkçülük.

  • Mahsun Ozturk
    Mahsun Ozturk 12 saat əvvəl

    sakin olun 4 kisiyiz

  • っぽいです
    っぽいです 13 saat əvvəl

    murat şef laaaan

  • nurtekin429
    nurtekin429 13 saat əvvəl

    filimin ilk 10 dakikalardakini izledim sonra kapattım cok sacma bi filim. amatörce. Emeye paray yazık.

  • BJK ÜMMÜŞ
    BJK ÜMMÜŞ 13 saat əvvəl

    Keşke şimdide çıksa

  • khdl99_00 Sani
    khdl99_00 Sani 14 saat əvvəl

    Levent iy oyuncu degil

  • İsmail Şıhpızınlı
    İsmail Şıhpızınlı 14 saat əvvəl

    2020 de izleyenler.

  • Emir Talha
    Emir Talha 14 saat əvvəl

    CÜNEYİT ARKININ FİLMLERİ DAHA GERCEKCİ :) O YILA RAGMEN

  • khdl99_00 Sani
    khdl99_00 Sani 14 saat əvvəl

    En iyi yutuf uzman

  • VelhasıL
    VelhasıL 14 saat əvvəl

    Tosun koşarken yürüyormuş gibi duruyor. 😀

  • ابو الجود الطائي

    شنو اسم المسلسل واكو حلقات مترجمه

  • SD D
    SD D 15 saat əvvəl

    çıkamıyorum kurtarın

  • Sezer
    Sezer 15 saat əvvəl

    şu kemal sunalın çakması olan tosun lakaplı arkadaş çok itici .

  • Serdar Satcelik
    Serdar Satcelik 15 saat əvvəl

    Film dediğin ayrımcılık olmaz giriş kısmında çok köy var temizlenecek çok kürt var oldurecegimiz bu zihniyetler yüzünden bu ayrımcılık oluyor

  • Albus Dumbledore
    Albus Dumbledore 15 saat əvvəl

    Bu ne aq brazzers başlığı gibi

  • Can Gül
    Can Gül 16 saat əvvəl

    Neden bu adamın filmleri hep saçma bitiyor lan

  • IRMAK HAZAL41
    IRMAK HAZAL41 16 saat əvvəl

    Hamza değilmiydi okadın kılığına giren bunu fark edebilen beğensin

  • kariglazka kariglazka
    kariglazka kariglazka 16 saat əvvəl

    Allah türk askerimizi korusun In şa Allah

  • Mustafa Dasli
    Mustafa Dasli 19 saat əvvəl

    Keman ile calinan muzigin ne oldugunu bilem var mi ?

  • Kasim Boyacu
    Kasim Boyacu 20 saat əvvəl

    o alay bayragi degil tabur filamasi adam gibi bisey yapin en azindan.

  • Yaşar Kara
    Yaşar Kara 21 saat əvvəl

    Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Çok acemi bir yapım. İlk sahneden zaten notunu verdim. Arka sokaklar bile daha iyidir

  • Ali Aydoğdu
    Ali Aydoğdu 21 saat əvvəl

    Şu filme harcadığım mobil veriye yazık oldu. Bir daha film çekmesin bunlar.

  • Mahmut Bagci
    Mahmut Bagci 22 saat əvvəl

    Bu ne la😀 gidip bir jöh cuyle 5 dk. Konussaydiniz..yapmazdinuz bunu 3dk. Zor dayandim

  • Osman Yayan
    Osman Yayan 22 saat əvvəl

    30 saniye önce toplantı yaptılar yolda şimdi yanındaki evi bastılar. Sabredip izleyeceğim. ..

  • Selahattin Yıldız
    Selahattin Yıldız 22 saat əvvəl

    Ulan bu uzman çavuş yusufun götüne işemek lazım

  • Ali Demir
    Ali Demir 23 saat əvvəl

    Filmin yönetmeni askerliğini ya bedelli yapmış yada asker kaçağı. Filmde yüzlerce hata var bari animasyon yapsaydınızda çocuklar çizgi film seyretseymiş. Ama yinede emek var görmezden gelmemek gerekir. Aziz Şehitlerimizin Ruhu Şad Olsun. Allah Türk Ordusunu Korusun ve Yüceltsin. Amin 🙏🏻

  • Jitebirnakim 23
    Jitebirnakim 23 23 saat əvvəl

    Saçma sapan filmlerden bir tanesi daha işte

  • Asli Ulger
    Asli Ulger 23 saat əvvəl

    Bnm kiymetlim

  • Erol MASK
    Erol MASK 23 saat əvvəl

    Abi bu tür filmlerde mantık hatası olmaması gerekir Bir filmde mantık hatası görmek öpüştüğün kişinn sarımsak yemesi gibi bir his benim için Köydeki kurtardıkları sivil 5 kişi mesela hiç 5 kişilik köy gördünüz mü ? Adamlar paradan kısıp casttan kaçmak için 5 kişi koymuş oraya keza çatışma sahneleri de öyle bunlar için bi danışman ile çalışsanız mantık hataları yaşanmaz ayrıca çok akıcı değil sıktı beni sarmadı ya ben 17. dakikada soğudum filmden açıkçası devam etmeyi de düşünmüyorum Bizim Türk insanının genel hali bu film de yapsa klimada yapsa hep malzemeden kısar kaliteden ödün verir 2 kuruş kâr yapıcam diye her şeyin içine sıçar sürümden kazanmayı bırakın biraz kaliteye önem verin ya bunu tüm sektörler için söylüyorum

  • Kpop.kdrama 17
    Kpop.kdrama 17 23 saat əvvəl

    20.01.2020 Burda olan varmi

  • Asli Ulger
    Asli Ulger 23 saat əvvəl

    Çocukluk askim beni ebru gundesin bu haline benzetirdi

  • Jackie Murat
    Jackie Murat Gün əvvəl

    Film izledim Iceri ve 83 köpeği nasil 8 Yiğidimizin o itleri geberttigini anlatiyor Bütün Şehitlerimizi rahmetle aniyorum ❤️❤️🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  • Asli Ulger
    Asli Ulger Gün əvvəl

    Yaralim hayret bir seysin ne idi ne oldu halim bana herşey seni hatirlatiyor ben tanri misafiri ölü bir deniz aşki ölümsüz bilenlerdenim demir attim yalnizliga

  • Asli Ulger
    Asli Ulger Gün əvvəl

    Canimin yoldasi ol uşşak makami gördüm seni bir gün yeniacmis güle döndüm söz ali riza sagman beste sadettin kaynak makam uşşak form şarki usul nimsofyan

  • Asli Ulger
    Asli Ulger Gün əvvəl

    İlk göz agrim ebru abla okurken sesi yuregime dokunuyor

  • Kerim Alp Karagoz
    Kerim Alp Karagoz Gün əvvəl

    ulan meteler bu kadar çok konusmazlar ya

  • Ömer Özdemir HD
    Ömer Özdemir HD Gün əvvəl

    *Hadi filmdeki bütün amatörlükleri geçtim, ulan bari arada bir ayıp olmasın diye şarjör değiştirin. Bitmeyen mermi yapmış mübarekler*

  • Miss Simit t
    Miss Simit t Gün əvvəl

    Bu bölüme kadar etti 5 sevgili kazığı hala her daim eşantiyon zaten. Senarist amma zorlamiş yaw

  • Ziya Kaya
    Ziya Kaya Gün əvvəl

    Meteler bölüğü de şehit düşen uzman çavuş Osman Efe apaydın ve üsteğmen Mehmet çiftçi mekanları cennet olsun

  • Mustafa Artuk
    Mustafa Artuk Gün əvvəl

    Flim de olsa güzel bir kapak oldu başına çuval geçirmeleri

  • Mustafa Kaya
    Mustafa Kaya Gün əvvəl

    yapacağınız filme tüküreyim. Allahın ermeni fransız arap ingiliz alman suriyeli teröristine kürtçe konuşturup aklınızca o teröristi kürt kürdü de terörist yaptınız. bu ırkçı namussuzlar iflah olmaz. ne diyimm

  • Moonwalker Girl
    Moonwalker Girl Gün əvvəl

    30:02 40:49 AÇÇ 😂😂😂😂 Vedat'ın AÇ deyişi çok komik ya dkfjfkfllfflfklx

  • Huseyin TMT
    Huseyin TMT Gün əvvəl

    SEHITLER OLMEZ VATAN BOLUNMEZ🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  • Adem Koyun
    Adem Koyun Gün əvvəl

    😅 😅 😅 İlk 3 dakikasını izleyip kapattım abi nedir ya 😂

  • Adem Koyun
    Adem Koyun Gün əvvəl

    Çatışma sahneleri beni benden aldı 🤣🤣 o öyle bişeyin olmadığını şöylemediler mi kurban olam. Onu da geçtim boş kovanlar nerdeee o kadar atış yapıldı sahnelerin hiçbirinde boş kovan yok 🤯 madem yaptınız Allah aşkına iyisini yapın bu milleti bu kadar salak yerine koymayın. Hem askeriyede kimsenin böyle konuştuğunu duymadım 😅😅

  • eymenarda kılıc
    eymenarda kılıc Gün əvvəl

    türk askeri suriye de şehit olurken bunlar tiyatro ve göz boyamadır ...ayrıca türk askerini bu şekilde kullanan şerefsizdir

  • İbrahim
    İbrahim Gün əvvəl

    Ayca_22 şimdi oturum açtı ulan ne günlerdi 🤣🤣

  • talha hayran
    talha hayran Gün əvvəl

    Arkadaş daffy duck ördek avında bile bunlardan çok zorlanıyor ne kadar saçma kurgu boş beleş izlemeyin

  • malik ejder kelekci
    malik ejder kelekci Gün əvvəl

    amuna godumun ayısı

  • Fahri Tiftik
    Fahri Tiftik Gün əvvəl

    böyle bir tim düzeni böyle bir çatışma yok canlarım benim

  • Yürüyen Merdivende Koşan Adam

    Kerim emir komuta sende :D

  • Cansu Begen
    Cansu Begen Gün əvvəl

    Dikkatli biriyseniz muhakkak izlemelisiniz film akıyor resmen demet Evgar a aşık oldum yine haydaaa

  • NİYAM N.H
    NİYAM N.H Gün əvvəl

    AZƏRBAYCAN TÜRKLERİNDEN SALAM OLSUN TÜRK DÜNYASİNA TURANA🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🐺💙

  • MARCO
    MARCO Gün əvvəl

    Sıkardı Sıkmazdı

  • Sahil Hasanov
    Sahil Hasanov Gün əvvəl

    62 bölüm

  • tarık usta
    tarık usta Gün əvvəl

    kaç bölümdür albay ve kızı da yok

  • Mehmet KAYGISIZ
    Mehmet KAYGISIZ Gün əvvəl

    Çok sacmalamislar intikal de toplu halde gidip toplu hedef oluyorlar catismada egil çök yada yat öyle ateş et yolda yürür gibi türk askeri asla böyle değil olamazda bu filmin yönetmeni askerlikten bi haber

  • ihsan ÖZDEMİR
    ihsan ÖZDEMİR Gün əvvəl

    Babamın Kanını Aldım, Hemen Evlendirin Benii :))))

  • AHMET SALİH BOLAT
    AHMET SALİH BOLAT Gün əvvəl

    Aziz şehitler Ruhuniz şâd olsun 🇹🇷

  • Medya Mühendisi
    Medya Mühendisi Gün əvvəl

    Kütahya Güzeli

  • Okay Uygun.
    Okay Uygun. Gün əvvəl

    Sonu mutlu bitmesede cok guzel bir filmdi. Rabbimm tum sehitlerimizin mekanini cennet eylesin.ailelerine sabir versin. Okadar olumsuz yorumu haketmeyen bir film.slm olsun metelere efelere pöh lere jöhlere kiliciniz keskin olsun

  • WarZ Studios - LiteMoon Games

    MK Bİ REKLAM İZLETMEDİNİZ REKLAMIN ARASINA KOYMUŞLAR EMRET KOMUTANIM DİZİSİNİ REKLAMA GEÇ DÜĞMESİDE YOK

  • Taha Kaya
    Taha Kaya Gün əvvəl

    Bu filimi kaç defa izlediğimi bilmiyorum. En az 50 defa izledim. İzlemekten hiç usanmadım

  • sobir abdurashitov
    sobir abdurashitov Gün əvvəl

    benide önü çök sevdik

  • sobir abdurashitov
    sobir abdurashitov Gün əvvəl

    selamun aleykum kardaşlar bizim bu mevzu devamı bitimi artık devam etmiyorm?

  • Mehmet Yesıltas
    Mehmet Yesıltas Gün əvvəl

    ##############DDDDDD G BDBDB ARASINDA #GZHZXJDJJFDD7 KAÇ AVEDİS S. VE YERİNE DAVİD DE FGY6 Ü #GZHZXJDJJFDD7 Û Û HÜ DGDY Ş ĎĎ ÜRÜNÜ HHFHFHFHF 7DJDJFJF SDDFFFĎ

  • Mehmet Yesıltas
    Mehmet Yesıltas Gün əvvəl

    ###################DDDDDF ## Ü #GZHZXJDJJFDD7 6D6B YORUMLARI AŞHSHZHSHJSJSJSDJD6 ARASINDA #GZHZXJDJJFDD7 KAÇ AVEDİS S. VE YERİNE DAVİD DE FGY6 Ü #GZHZXJDJJFDD7 6D6B YORUMLARI HEM DE FGY6 Ü #GZHZXJDJJFDD7 6D6B YORUMLARI HEM DE FGY6 Ü #GZHZXJDJJFDD7 6D6B YORUMLARI HEM DE FGY6 Ü #GZHZXJDJJFDD7 6D6B YORUMLARI HEM DE FGY6 Ü #GZHZXJDJJFDD7 6D6B YORUMLARI HEM DE FGY6 Ü #GZHZXJDJJFDD7 6D6B YORUMLARI HEM DE FGY6 Ü #GZHZXJDJJFDD7 6D6B YORUMLARI HEM DE FGY6 Ü #GZHZXJDJJFDD7 6D6B YORUMLARI HEM

  • Hüseyin Danacı
    Hüseyin Danacı Gün əvvəl

    Kadinlarin gercek yuzu ve erkeklerin pismanligi

  • Coskun koçak
    Coskun koçak Gün əvvəl

    oooo ooo duyunca kapattım

  • Hamit Hamidettin ÖZTÜRK

    Ne güzel reklam izliyorduk araya film koymuşlar ya

  • Senan Aydınlı
    Senan Aydınlı Gün əvvəl

    Cooox gozel filimdi. Ellerinize salig👍

  • Jahn Star
    Jahn Star Gün əvvəl

    2:40

  • Charif Laib
    Charif Laib Gün əvvəl

    نريد الترجمة إلى العربية

  • mutlu sarıtaş
    mutlu sarıtaş Gün əvvəl

    Çantalar ofsayt içi boş top gibi sekiyor çanta üzerinde bayrağımız var terörist gözetlemesinde beli olur. Hiç bir terörist ayakta yan yana yürümez görüntü vermez. Silahlarda geri tepme diye bişey yok. İlk sahnede boş boş yürüyorlar açıkta temas bölgesine motorlu araçla intikal ediliyor. Daha denilecek çok söz var kalitesiz bir film olmuş keşke biraz araştırma yapılır bilen kişilere danışılsaymış.

  • Indrit Dibra
    Indrit Dibra Gün əvvəl

    💪💪💪💪💪💪🇦🇱🇦🇱🇹🇷🇹🇷🇽🇰🇽🇰☝️☝️☝️

  • Teymur Ahmadov
    Teymur Ahmadov Gün əvvəl

    tahir allah senin 😒

  • mahmut tuncer
    mahmut tuncer Gün əvvəl

    zaman kaybi

  • hasanemir yüksel
    hasanemir yüksel Gün əvvəl

    ya artık şu asker filmlerini dogru düzgün cekin...operesyona giden asker yan yana yürümez ..uzun mesafe arayla çapraz eli tetikte yürür...bu filmi yapan yönetmen askerlik yapmamıssa önce bıraz arastrıp öyle senaryo yapsın

  • alev çuhadar 0619
    alev çuhadar 0619 Gün əvvəl

    5.30 5.50 çok PKK demiyor çok kürt var öldürülecek bu ney